Elder Scrolls Online neler olacak?

Anasayfa Forums Son Haberler / Duyurular Elder Scrolls Online neler olacak?

Bu başlıkta 3 voices , ve güncellenme detayları: Avatar of Salih Salih 1 yıl, 6 ay önce.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Yazar
    Gönderi
  • #503
    Avatar of Sin
    Sin
    Yönetici

     

    • 10. leveldan sonra PvP
    • Oyun İngilizce, Almanca ve Fransızca oynanabilecek.
    • Oyunda zaman yolculuğu olacak. Örnek olarak, elinize eski bir zırh aldığınızda oyun sizi o zırhın eski sahibi yerine koyup zamanda geriye yollıyacak ve zırhın eski sahibinin başından geçen bir savaş anı canlandırılacak.
    • Karakterlere özel yetenekler vermesi için Mundus Taşları kullanılacak.
    • Wayshrineler arası hızlı yolculuk olanağı olacak.
    • Binekler olacak.
    • Dragonknight ve Templar klasları olacak. Diğer klaslar Sorcerer(büyücü), Warden (Bekçi) ve Nightblade. Klaslar karakterlerin özel yeteneklerini belirleyecek ve silah kullanımına etkisi olmıyacak.
    • Temel yeteneklerden biri Sinerji olacak.
    • “Finesse” sistemi sayesinden başarılı saldırı, blok ve yana kaçışlar ödüllendirilecek. Belirli bir “Finesse” seviyesi olan oyuncu “Finesse” atağı olan “En büyük yetenek” yeteneğini kullanabilecek ve kullanıldıkça da seviyesi artacak.  Her klasın farklı ”En büyük yetenek” i olacak.
    • Sanat & üretim: Şehirlerde olabildiği kadar uzak diyarlarda da üretim yapılabilecek.
    • Oyuncuların savaşırken kullanabilecekleri birer binekleri olabilecek.
    • 5 yetenek kullanımda olabilecek fakat bunlar değiştirilebilecek.
    • Yetenekler kullanıldıkça oyuncu daha da kuvvetli hale gelecek.
    • Cyrodiil de Kale ve etrafındaki binalar istila edilebilecek. Bunun yapılabilmesi için 10 ile 15 oyuncu gerekecek, 10 kişi ileri karakolu ele geçirebilirken 4-6 kişi de yel değirmeni ve marangozhaneyi alabilecek.
    • Cyrodiil deki hızlı seyahat oyunun geri kalanına kıyasla farklı olacak. İstila edilen kaleler arası hızlı seyahat yapılabilecek.
    • Savaş gereçleri sadece oyunda hazır halde olmıyacak, oyuncular tarafından da ortaya çıkarılıp ve modifiye edilebilecek.
    • Morrowind ve Oblivion daki gibi grup ünvanları olacak, ilk olarak 23 farklı ünvan olacak.
    • Oyunda guildler olacak ve bu guildler gruplarının hedefleri doğrultusunda hareket edecek.

    Bildiğiniz ve kesin olan diğer bilgileri bu başlık altında toplarsak sevinirim.

    #506
    Avatar of atrex
    atrex
    Participant

    Güzel bir derleme olmuş. Eline sağlık. Esasında oyun illa pvp olacaksa düşman bölgeleri kapatmadan wow’daki PVP serverları yapsalar iyiymiş. Ben aşırı PVP meraklısı değilim uzun süre wow pvp sereverında oynadım. Ondan sonra oyunlarımı çoğunluk PVE serverlarında açtım (insanlarla didişmekten sıkıldım). Ama bu oyunda hala kafama yatmayan yönler var. Ha bunlar vardiye almayacakmıyım alacağım tabi, ama artık oyunun kesinlikle beklediğimden farklı olacağını biliyorum en azından…
    1-Server mega denen bir tipte. Umarım mega laglar serverı etkilemez.
    2-Herkes kendi bölgesinde kısıtlı kalcakmış bu inanılmaz saçma geldi. Bir kişi bütün dünyayı keşfetmek isterse 3 ayrı karakter açacak yani. Bu TES’in ruhuna hiç uygun değil. Ama yapabileceğimiz bir şey yok.
    3-Guild olayı nasıl olacak hiç anlamdım 3 tane farklı karekterlerimiz olacak muhtemelen, 3′üde aynı guildde olabilecekmi belli değil. Zannetmiyorum ama.
    4- Biraz beyin fırtınası yapalım. Belki de bu bölge ayrımının nedeni belli bir alanda insanaların belli bir yerde toplanmasını engelleyip lagların oluşmasını engellemektir. Mantıklı. Ama o zaman serverları PVP, PVE, RP olarak ayırsalardı. Buda birçok oyunun derdi olan servelardaki adam sayısı azlığı sorununa karşı yapılmış olabilir. Ama burda da şu sorunla karşılaşıyoruz PVP’nin kralı bence PVP serverinda onu yaşamaktır. PVP oyuncuları bundan mahkum kalacaklar. Bir süre sonra PVP severler bu haz için başka oyunlara yönelebilir. Bu bir miktar sıkıntı yaratabilir oyun için.Ben olsam PVP ve PVE (RP’cilerde buna yönelecektir) olarak iki server seçeneği verip en azından hem bölge sınırlarını kaldırma şansım olurdu, hemde PVP hastaları için birbirlerini yiyebilecekleri koca bir dünya verirdim. Sayıda lag oluşturmaycak düzeyde kalabilirdi. İmparatorluk savaşlarınıda her iki server için ortak yapardım. Oda tıkırında giderdi.
    Neyse bize ne verilirse onla yetineceğiz şimdilik. Ama firmalar son zamanlarda büyük kitlelerin hayallerini çok sık batırmaya başladılar (star wars, age of conan, dungeon and dragons, lord of ring vb) hepsini inceleme fırsatım oldu. Guild wars2 birsürü reklamla ortalığa döküldü. End gamede tek verebildiği 100′lerce saat farm yapçanda bir tane kıytırık legendr silah alcaksın neyapçaksan onuda bilmiyorum. Wow çoluk çocuk doldu. Zati pandalar ayrı bir konu, Lich Kingden sonrası yok bende. Elder Scroll online umarım çok başarılı olur. Yıllarca wow gibi oynanır. Ama bazı handikaplarla başlayacağı kesin. Neyse en azından Newerwinter gibi devasa bir online f2p olarak sahneye çıkacak. ESO ve newerwinter uzun bir süre insanaları oyalayacaktır.

    #515
    Avatar of Sin
    Sin
    Yönetici

    Bence almamız gereken birkaç önemli karar var.

    Hangi grubun üyesi olmayı düşünüyoruz?

    Kim hangi ırkı oynarsa daha iyi bir takım oluruz yoksa herkez dilediği ırkı oynasın ona göre bir takım anlayışı mı ortaya çıkarsak.

    Grup ve ırklar seçildikten sonra kimler hangi günler ya da saatlerde online olur oynar bunları bilmekte fayda var.

    Bunlar için ayrı forum başlıkları açılabilir ya da anketler açılabilir. Özetle bu işi adım adım yaparsak daha başarılı olabiliriz gibi geliyor bana.

    #523
    Avatar of atrex
    atrex
    Participant

    Beta’yı oynama şansımız olsa baya bilgilenirdik.  Çok karışık görünüyor guild  meseleleri  bana da. Bu sınırların kapalı olma meselesi hiç alışık olmadığım birşey o yüzden oyun nasıl birşey olacak hiç kesitremiyorum.

    #661
    Avatar of Salih
    Salih
    Participant

    hocam konuyla ilgili bence ilk önce bi şu ırkların wow da ki gibi özel yetenkeleri varsa üretime yönelik bir oyun anlayışı içinde olmakta fayda var.Mesela birimiz armorsmith mesleği seçip diğerlerine yeni zırhlar için yardım etmeli,biri weaponsmith olup diğerlerine silah temin etmeli ve bizde bu oyunculara material temin edelim.Guild’i kurunca oyuncuları gruplara ayıralım mesela guild weaponsmith’i guild armorsmith’i sonr bir grup material toplasın.Bence bir de hemen ilkte kale savaşına gitmeden önce bir keşif yayıp.Kendimize toplanma noktalrı belirliyelim.Quest yerleri paylaşalım ki diğer oyuncular faydalansın.Ve son olarak ara ara kaleleri gözetleyelim ve kalenin çevresinde iyi sığınabileceğimiz ve toplanabileceğimiz yerler bulup kalenin savunmasısız anında ve guild üyeleri hazır olunca hemen saldrıp almalı bence bu benim şahsi düşüncem fikirleriniz bekliyourm.Okudğunuz için teşekkür ederim.Saygılar.

     

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Bu başlığa cevap göndermek için giriş yapmış olmalısınız.